極力推介- 牆窿不求人,五十幾蚊就搞掂!

平時大家响屋企都會唔多唔少都會有一兩個牆窿响到,有啲人會用貼紙補左佢,識玩既會去五金鋪買啲補牆寶 "文" 左佢!不過識玩既人其實都一定會認同呢枝野勁有效!3M 近期就折出左呢個極實用既工具,只售要7蚊美金,即大約五十六蚊港紙左右,就可以將你個牆窿補好,追求完美既朋友仔重可以响外面配返你牆油,將完全一個個窿既地方變返完美!即刻介紹返呢枝野點玩先!


四個簡單步驟


其實呢枝野,即係3M Patch Plus Primer 4 in 1 黎講,佢已經有齊一般要既工具,姐係你連砂紙果啲都唔洗賣!四個好簡單既步驟就搞得掂!首先你"芝"入面既補牆物料入你個窿,"芝"多左都唔緊要,但一定要芝得夠!芝到滿晒就梗係最好啦!然後用佢後面既刮刀將你既窿刮返平!就基本上完成左第一個最主要既步驟!

跟住就要學返啲師傳一定做既野,行落去樓下餐廳,食返個三點三下午茶先,享受下男人既浪漫豆腐火腩飯!等大約三十分鐘左右,補牆既物料就會乾晒!然後就可以用樽頭附送埋比你既砂頭磨返好你頭先補既位置!磨到佢平平滑滑就可以!跟住直接上色,咁就會變到新既一樣!呢枝野,一定係居家必備!

效果圖


响邊買?

呢枝野,依家其實响美國Amazon 有得買,大約係7蚊美金就可以買到一枝!補到大約五至十個窿左右,都係睇返你個窿既大小。如果你個窿成個隕石襲地球咁大既話,一枝的確係唔夠用既!下面條Link 就可以買到!用返我地個集運大約兩三枝先有一磅。

即刻去買:Link 呢到