夏天背心才是王道

 

夏天背心才是王道

踏入夏季,天氣咁悶熱,仲同你講多層次穿搭?lol夏天背心才是王道~一講到背心就諗起陳冠希同啊伯戈張相xd(btw有無人知邊張先係原圖lol),其實背心無你想像中咁難carry,只要襯得好即刻又型又靚~男士們快啲襯夏天show下身材啦~當然女仔都可以著啦!

(btw有無人知邊張先係原圖lol) 

RIPNDIP除左T裇好hit之外,夏天既玩味背心都好受歡迎~

 

淨色背心就唔洗多講,完完全全既百搭款,寬肩背心同爛牛勁襯;如果怕淨色背心太單調可以揀啲有個小logo點綴既背心~

怕黑色吸熱可以買白色~

 


淺藍色都係一個唔錯既謙擇!

 

仲唔快D响Piece Up開返個戶口,咁就可以用我哋美國既免稅倉庫轉運返黎香港,每磅都係$24而且新客開戶首磅仲係免費添。Piece Up除左有自己既網站仲有App同埋系統專門追蹤貨件添,咁就可以買得安心啦。唔明就PM我地啦(m.me/pieceup.hk)。

記得Download埋我地既App, 只要响Play Store / Apple Store search "Piece Up" 就揾到。









排序方式:
顯示:
顯示 1 - 6 / 6 (共 1 頁)

更多相關