日網經典紅色tag MA-1闊膊Hoodie $499

係呢個羽絨外套同短袖嘅交換季節,難免係衛衣最易適應唔到天氣嘅變化,衛衣最白搭之處係有唔同款式,唔同厚度,你同我衣櫃都總會有一件。


而呢件推薦嘅衛衣就有別於平時嘅風格,經典嘅連帽設計,有齊五款有質感又易襯嘅顏色。除了基本款的黑白灰外,仲有海軍藍、淡灰藍同埋深卡其色比大家選擇。左邊亦加入左MA-1嘅經典紅色tag及拉鍊位。衣服嘅袖口位亦係束口設計,感覺上會比較俐落,而衣服嘅腰間除咗保持收窄束口設計,前後擺長短不一也增加時尚感覺。腰間左右兩邊其實亦有個細節位,就係有微小嘅開口設計,所以呢款衛衣絕對係樸實得來都係處處可見街頭元素。而且衛衣嘅質料亦係重磅棉質,保暖性極高 非常適合冬天着用。


全件衫既重點就係呢個經典手袖袋,加埋條紅Tag, 成件衫唔同唔~

Screenshot 2019-12-18 at 2.47.03 PM.png


5個色比你揀但件灰色已經賣哂啦

byd164w17-color.jpg

呢款肩膊位特別闊架,啱哂大大隻既你

byd164w17-blu01.jpg