牛仔褲保養大法 - 基本篇

牛仔褲保養大法 - 基本篇

牛仔褲呢個就人人都有,不過你又有無試過條褲愈洗就愈甩色,愈黎愈唔似岩岩玩牛果時個樣?買過條新之後,情況又一已再,再已三咁發生!又或者聽過好多千年唔洗牛仔褲又係唔係正確既做法?今日你睇呢個Post 就岩晒!今日正正就係牛仔褲保養大法 - 基本篇!

1. 保色處理

平時大家洗牛既時候,有無發現到牛仔褲好易有甩色既現象出現既呢!由於牛仔褲既顏色係漂染上去,所以响洗滴既情況不多不少都會有甩色既現象!為左減輕呢個甩色現象,你可以使用白醋大約10cc 左右,將牛仔褲既正反兩面分別浸泡半個小時!牛仔褲既甩色現實就會大大咁減小,咁就可以保留返牛仔褲原有既光澤啦!

2. 肥皂或洗潔精或消毒酒精

平時大家如果真係需要洗條牛仔褲既時候,大家都唔好選擇用洗衣粉!因為洗衣粉成分中會帶些微既漂白劑或螢光劑!對於牛仔褲會造成褪色,牛仔布都會變得粗糙!肥皂/洗潔精都不含漂白劑,重可以去油漬!若果牛仔褲並不是响太污糟既情況下,簡單以消毒噴霧噴下即可!

3. 切勿烘乾/燙

牛仔褲係絕對唔適合放响乾衣機,因為高溫乾衣都令牛仔褲縮水,同時改變原本褲形既形狀!另外牛仔褲都唔可以熨燙,熱力會破壞表面中的纖維,失去原本應有既軟熟!

4. 減少陽光曝曬

雖然响陽光下曝曬具有一定程度的殺菌功效,但牛仔褲其實並不適合用呢種方法,因為曬乾會容易做成腿色,掛晒風乾既時候最重要既就係放响通風既地方就可以!

5. 幾耐洗一次好?

由於牛仔褲由漂染制做而成,所以無論用咩既洗法都有一定程度既甩色!建議如果唔係太污糟就用一啲消毒噴霧保持衛生即可!若果真係需要洗先好去洗!半年/一年都係睇返你著既密度,如果唔係每日著或者只係一周一次,其實三個月至半年都無大問題!用你既體型去為牛仔褲上色啦!