安全同功能性兼備既汽車安全座椅

安全同功能性兼備既汽車安全座椅

好多香港父母都會因貪一時方便,當嬰兒/幼兒坐汽車時,加上無兒童汽車安全椅,以為抱住子女就得;但就忽略左當中潛在既危險!咁多款到底要點先揀到安全性好又具有功能性既商品黎保護屋企BB係行車時侯既安全呢?



兒童安全座椅除左要注意適用年齡層之外,都要確認一下座椅既安全認證、適用車型、係咪容易安裝、可唔可以拆出黎清潔等條件,確保商品既實用性~所以係選購既時侯一定要注意商品既適用年齡同體重,咁先能夠真正發揮幼童安全座椅既效用!


 

就以Chicco Kidfit 2合1安全帶定位增高型汽車安全座椅為例;佢有雙重泡沫墊同仿形ErgoBoost座椅,大大提供左舒適感同支撐。椅背仲可以調教傾斜同高低,陪伴住小朋友既成長~側邊有兩個可折疊杯架唔用既時侯折埋就好省位。而且座墊同扶手套都係可以拆卸同機洗,清潔都方便啲; 大大提供左便利性!

仲唔快D响Piece Up開返個戶口,咁就可以用我哋美國既免稅倉庫轉運返黎香港,每磅都係$24而且新客開戶首磅仲係免費添。Piece Up除左有自己既網站仲有App同埋系統專門追蹤貨件添,咁就可以買得安心啦。唔明就PM我地啦(m.me/pieceup.hk)

記得Download埋我地既App, 只要响Play Store / Apple Store search "Piece Up" 就揾到

#PieceUp #代運 #代購 #嬰兒 #幼兒 #兒童安全座椅 #可拆卸 #汽車安全座椅 

 

排序方式:
顯示:
顯示 1 - 5 / 5 (共 1 頁)

更多相關